Adler ad1181 radio prenosivi cd boombox
Isporuka u celoj Srbiji po standardnom cenovniku
Kontakt centar za porudžbine i dodatne informacije: 0184156677
Pon. - Pet. 08h-16h (Sub 09h-15h)
Možete nas kontaktirati preko:
Messenger-a
ili nas pitajte putem kontakt forme (24/7)
Informacije o proizvodu
Opis proizvoda
Snaga: 2 x 1.7W
USB MP3
FM radio prijemnik
LCD displej
Mogućnost memorisanja do 20 radio stanica
CD MP3 plejer
AUX
Izlaz za slušalice
Equalizer: FLAT / CLASS / JAZZ / ROCK / POP
Teleskopska antena
Najprodavanije
Komentari
Napišite recenziju i podelite svoje mišljenje sa drugima
Slični proizvodi
Povrat proizvoda
Povrat ispravnog proizvoda
U slučaju da niste zadovoljni kupljenim proizvodom, možete ga vratiti i ukoliko je sve ispravno na njemu. Rok za povrat robe kojom niste zadovoljni je 14 dana i proizilazi iz važećeg zakona o zaštiti potrošača Proizvod mora sadržati sve pripadajuće elemente: kompletan proizvod, originalno pakovanje (kakav je isporučen). Proizvod mora biti vraćen u prvobitno stanje bez fizičkih oštećenja i tragova korišćenja. U slučaju da nemate originalnu kutiju proizvoda za povrat novca umanjuje se iznos od 50% od prodajne cene koja je naplaćena. Uz proizvod je potrebno vratiti i popunjen ovaj dokument: Jednostrani raskid - Odustajanje od kupovine . Povrat ispravnog proizvoda je u sopstvenoj režiji kupca
Povrat neispravnog proizvoda
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod koji ste poručili kod nas, budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo rešeni da ispravimo svaku načinjenu grešku i da rešimo svaku nastalu situaciju. Reklamciju podnosite popunjavanjem online reklamacionog lista na linku: https://www.kliklak.rs/info/online-reklamacioni-list
Saobraznost:
Ukoliko u opisu proizvoda ili njegovim karakteristikama nije drugačije navedeno saobraznost važi 2 godine od datuma kupovine proizvoda. Izjava prodavca
Deklaracija
Naziv i šifra artikla: Adler ad1181 radio prenosivi cd boombox
Jedinična mera: 1 komad
Tačan podatak o uvozniku i zemlji porekla je naveden na deklaraciji na proizvodu.