Ukoliko je proizvod koji ste kupili kod nas nesobrazan u zakonom propisanom roku , pre slanja samog uređaja popunite online reklamacioni list

Naglašavamo da je obavezno popuniti sva polja.

Nakon slanja u povratnoj poruci na e-mail adresu koju ste uneli biće Vam prosleđen odgovor tako da vas molimo da proverite e-mail adresu koju navodite.

O podnetom zahtevu za reklamaciju pismenim ili elektronskim putem bićete obavešteni najkasnije od 8 dana od dana prijema reklamacije
O prijemu o vašem zahtevu bićete obavešteni telefonom ili ukoliko ostavite e mail adresu pod kojim je brojem vaš zahtev zaveden.
Prihvaćene reklamacije rešavaćemo u skladu sa vašim zahtevom, predlogom i u roku zakonom propisanim od 15 dana kao i za složenije tehničke proizvode 30 dana.
Troškove slanja robe na servis snosi prodavac kao i troškove isporuke robe sa servisa ka potrošaču.