018/4-217-385 -- 060/5326006 -- 018/4-100-660 -- 060/5326001  |  Prijavite se  |  Registrujte se

Kontaktirajte nas  |  Isporuka robe  |  Ovlašćeni servisi  |  Garancije

  
  
  
  

Najčešće postavljana pitanja

Proizvodi i porudžbine

Kako mogu da tražim određeni proizvod?

Ukoliko želite da potražite određeni proizvod, molimo koristite polje za pretraživanje u header-u sajta. Unesite reči za pretragu i ako postoje na sajtu,prikazaće Vam se lista rezultata.

Može li firma izvršiti naručivanje na Vašem sajtu?

Da, Kliklak (kliklak.rs) prihvata porudžbine firmi. Da biste dobili fakturu sa tačnim podacima Vaše firme, molimo popunite sva obavezna polja prilikom registracije ili naručivanja.

Šta je potrebno ukoliko želim da moja porudžbina bude isporučena na adresu različitu od one koju sam naveo u korisničkom nalogu?

Nakon što ste dodali i potvrdili proizvode u korpi, sistem Vam nudi opciju da unesete drugu adresu za isporuku Vaše porudžbine.

Upravljanje korisničkim nalogom

Ne mogu da se setim svoje lozinke. Šta je potrebno da uradim?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, molimo koristite opciju za obnovu zaboravljene lozinke, koja se nalazi na stranici za prijavljivanje.

Kako mogu da promenim podatke svog naloga?

Da biste promenili podatke svog korisničkog naloga, molimo prijavite se i koristite opciju Ažurirajte nalog, koja se nalazi u odeljku Moj nalog.

Da li je potrebno da imam korisnički nalog da bih izvršio kupovinu?

Ukoliko želite da izvršite porudžbinu, potrebno je da kreirate korisnički nalog. Nalog se može kreirati i nakon što ste dodali želljeni proizvod u korpu.

Da li mogu da promenim svoju porudžbinu nakon što sam je zaključio?

Ukoliko želite da promenite porudžbinu, molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu. Molimo navedite šifru porudžbine koju možete pronaći u odeljku za Praćenje porudžbine.

Mogu li pogledati istoriju svojih porudžbina?

Istoriju svojih porudžbina možete pogledati na sajtu, u odeljku za Praćenje porudžbine.

Opšta pitanja

Želeo bih da kupim proizvod koga nema na zalihama. Šta treba da uradim?

Za više informacija o dostupnosti proizvoda, molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu, koji se nalazi u footer-u sajta.

Želeo bih da primam dodatne informacije koje se ne mogu naći na sajtu. Šta treba da uradim?

U ovom slučaju molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu.
  
  

  
  

  
  

  

Mailing lista

 
Da li biste želeli da primate 1 mesečno obaveštenja o popustima, specijalnim akcijama i novim ponudama putem email-a?



  


  

Iskustva korisnika

 

Postovani, Posiljka pod br narudzbine #22985955 je stigla, sve je u redu. Hvala puno na profesionalnosti. Najbolji ste i necu da vas...

Jovan Biskupić

Pogledajte ostala iskustva korisnika
 
  



  
  
 
 Poslednji komad - Akcija