018/32-30-264 -- 060/5326006 -- 018/32-30-265 -- 060/5326001 -- 018/32-30-266  |  Prijavite se  |  Registrujte se

Kontaktirajte nas  |  Isporuka robe  |  Ovlašćeni servisi

  
  
  
  
 Slika Sencor SHI 110BK pegla za kosu


          

Sencor SHI 110BK pegla za kosu

Šifra artikla: 22248


(PDV je uračunat u cenu)


ili poručite telefonskim putem
Radno vreme Call centra 09:00-17:00
018/32-30-264 -- 060/5326006 -- 018/32-30-265 -- 060/5326001 -- 018/32-30-266

Troškovi isporuke su 299 din
*za porudžbine teže od 15 kg isporuka se naplaćuje po sledećem cenovniku. Ukoliko ne bude automatski uračunata, biće naglašeno prilikom provere podataka od strane operatera.



 

Kategorija: Styler i prese za kosu

Brend: Sencor

Proizvođač: Sencor

Karakteristike
Tip Pegla za kosu
Snaga 30W
Temperatura 200°C
Ostalo
Napomena Slobodno okretanje kabla (360°)
Podržane tehnologije PTC technology, Tourmaline technology
Fizičke karakteristike
Boja Crna
Materijal Keramičke presvlake


Slični proizvodi:


Model: Fisher FS-06 Pegla za kosu Snaga: 36 W Opis: Termo keramička pegla za...
1.260 din



Reklamacije - Povrat paketa - Prava i Obaveze


Povrat ispravnog proizvoda
U slučaju da niste zadovoljni kupljenim proizvodom, možete ga vratiti i ukoliko je sve ispravno na njemu.
Rok za povrat robe kojom niste zadovoljni je 14 dana i proizilazi iz važećeg zakona o zaštiti potrošača
Proizvod mora sadržati sve pripadajuće elemente: kompletan proizvod, originalno pakovanje (kakav je isporučen). Proizvod mora biti vraćen u prvobitno stanje bez fizičkih oštećenja i tragova korišćenja. U slučaju da nemate originalnu kutiju proizvoda za povrat novca umanjuje se iznos od 50% od prodajne cene koja je naplaćena. Uz proizvod je potrebno vratiti i popunjen ovaj dokument: Jednostrani raskid - Odustajanje od kupovine . Povrat ispravnog proizvoda je u sopstvenoj režiji kupca

Povrat neispravnog proizvoda
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod koji ste poručili kod nas, budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo rešeni da ispravimo svaku načinjenu grešku i da rešimo svaku nastalu situaciju.
Reklamciju podnosite popunjavanjem online reklamacionog lista na linku: https://www.kliklak.rs/info/online-reklamacioni-list

Saobraznost: Ukoliko u opisu proizvoda ili njegovim karakteristikama nije drugačije navedeno saobraznost važi 2 godine od datuma kupovine proizvoda. Izjava prodavca



Četiri načina kako da poručite željeni proizvod


I način - Dodavanjem u korpu

Nakon dodavanja u korpu pratite dalja uputstva kako biste uspešno poručili  željene proizvode.
Ukoliko imate bilo kakvih problema detaljnije objašnjenje kako funkcioniše ovaj način poručivanja možete pročitati OVDE

II način - Online Chat

Radi lakše komunikacije obezbedili smo online podršku operatera
tokom radnog vremena prodavnice (09h-17:00h)

U donjem desnom uglu ekrana možete pronaći dugme na kome piše (kliknite ovde da postavite pitanje) Klikom na njega uspostavljate vezu sa operaterom, gde možete pitati sve što vam ne bude bilo jasno ili ukoliko želite neku dodatnu informaciju o proizvodu koji vas interesuje.
Ukoliko se na kraju odlučite da izvršite narudžbinu, operater će vam zatražiti sve neophodne podatke kako bi željeni proizvod bio poslat na pravu adresu u pravo vreme. 

III način - Telefonom

Ukoliko Vam je sve ovo komplikovano, najjednostavniji način kupovine je da nas kontaktirate telefonskim putem. U razgovoru sa našim operaterima izvršićete narudžbinu željenog proizvoda na najlakši i najbrži način. Brojevi telefona za naručivanje su:   

018/32-30-264       060/53-26-001       018/32-30-265   060/53-26-006

IV način - Viber aplikacija

Svesni smo činjenice da je savremena komunikacija sve brža. Prenos poruka, fotografija i povratnih informacija mnogo je lakša uz savremene aplikacije. Obezbedili smo podršku na ovoj platformi kako bismo bili dostupni za vaše upite i porudžbine  na najlakši mogući način :   

 Viber contact 0605326001

  
  
  

Kategorije

  

  
  

  

Brendovi

  

  

Mailing lista

 
Da li biste želeli da primate 1 mesečno obaveštenja o popustima, specijalnim akcijama i novim ponudama putem email-a?



  


  

Iskustva korisnika

 

Zelim da vam javim da je autic stigao namontirali smo ga i probali Sve je onako kako ste opisali Hvala vam od srca ! Bilo je zadovoljstvo saradjivati...

Vesna Grbić

Pogledajte ostala iskustva korisnika