018/32-30-264 -- 060/5326006 -- 018/32-30-265 -- 060/5326001 -- 018/32-30-266  |  Prijavite se  |  Registrujte se

Kontaktirajte nas  |  Isporuka robe  |  Ovlašćeni servisi  |  Garancije  |  ZVANIČNA PRAVILA NAGRADNOG KONKURSA "Uz Epson do pobede"

  
  
  
  

Uslovi važenja garancije

U SLUČAJU:

I   Fizičkih oštećenja:

   Prilikom prijema paketa na adresi na kojoj ste naveli, molimo Vas da pažljivo prekontrolišete porudžbenicu i utvrdite da li je sve u redu sa pošiljkom. Ukoliko je pakovanje otvarano  ili isporučeni proizvod oštećen, morate utvrditi na licu mesta ispred kurira i odmah reagovati. Ukoliko  kurir napusti mesto isporuke, a Vi prijavite neispravnost ili nekompletnost pošiljke kasnije, reklamacija Vam neće biti uvažena.

II   Funkcionalnih neispravnost:

   Ukoliko prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad proizvod ne bude ispravan, izvršićemo Vam zamenu proizvoda. Pre toga je neophodno da ovlašćeni servis potvrdi neispravnost istog. Detalje o ovlašćenom servisu dobijate na garantnom listu proizvoda.

   “Kliklak računari”  je u obavezi da pre nego što izvrši zamenu robe, ili povraćaja novca, proveri navode reklamacije kupca i kompletnost reklamirane robe. Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i pod uslovom da je ovlašćeni serviser potvrdio navode kupca.

   Ako proizvod u garantnom roku ima funcionalnu neispravnost, roba mora biti vraćena isključivo u ovlašćeni servis čiju adresu i kontakt možete pronaći na garantnom listu koji ste dobili uz kupljeni proizvod. Sve reklamacije sem reklamacija na funkcionalnost proizvoda u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad, podležu pod opšte ili posebne uslove navedene u garantnom listu. Za proizvod za reklamaciju prvo kontaktirate ovlašćeni servis i u dogovoru sa njima šaljete (ili servis preuzima proizvod od Vas) u originalnoj ambalaži. Ukoliko nemate originalnu abalažu za proizvod onda morate da uređaj lično dopremite do ovlašćenog servisa. Uz uređaj treba podneti na uvid original garantni list i račun o kupovini, kao i precizan opis funkcionalne neispravnosti i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do nedostatka u funkcionisanju istog. Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac traži isključivo od ovlašćenog osoblja servisa gde je ostavljen proizvod na servisiranje.

Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti u sledećim slučajevima:

1)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled transporta nakon naše isporuke.

2)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilne montaže

3)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilnog održavanja

4)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled neispravnih električnih instalacija, nestabilnog napona ili usled strujnog udara

5)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.)

6)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled ishabanosti samog uređaja

7)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo zato što se kupac nije pridržavao proizvodjačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda

8)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled korišćenja neodgovarajućeg potrošnog materijala

9)  Bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom kupca

10)  Ukoliko je originalna ambalaža proizvoda nekompletna ili na bilo koj način i u bilo kojoj meri oštećena.

11)  Ukoliko je proizvod vraćen bez kompletne dokumentacije koja dolazi sa proizvodom u originalnom pakovanju.

 

  
  
  

Kategorije

  


  

Brendovi

  

  
  

  

Mailing lista

 
Da li biste želeli da primate 1 mesečno obaveštenja o popustima, specijalnim akcijama i novim ponudama putem email-a?



  


  

Iskustva korisnika

 

Stigao je usisivac. Sve je u najboljem redu. Hvala najlepse Pozdrav...

Marina Antović

Pogledajte ostala iskustva korisnika
 
  

  
  
 
 Poslednji komad - Akcija