018/32-30-264 -- 060/5326006 -- 018/32-30-265 -- 060/5326001 -- 018/32-30-266  |  Prijavite se  |  Registrujte se

Kontaktirajte nas  |  Isporuka robe  |  Ovlašćeni servisi

  
  
  
  

Uslovi važenja garancije

U SLUČAJU:

I   Fizičkih oštećenja:

   Obavezno proveriti sastav paketa nakon prijema robe od strane kurirske službe!
Ako ste dobili paket i po otvaranju zaključili da je proizvod vidljivo oštećen, Molimo Vas da odmah, a najkasnije 24 h od trenutka prijema kontaktirate Call centar ili prosledite elektronsku poruku na mail reklamacije@kliklak.rs i obavestite nas da je paket oštećen. Poslaćemo kurira da uraditi zapisnik o oštećenju i preuzeti oštećeni paket. Po prijemu paketa TR Kliklak računari  će Vam poslati drugi proizvod.

II   Funkcionalnih neispravnost:

   Ukoliko prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad proizvod ne bude ispravan, izvršićemo Vam zamenu proizvoda. Pre toga je neophodno da ovlašćeni servis potvrdi neispravnost istog. Detalje o ovlašćenom servisu dobijate na garantnom listu proizvoda.

   “Kliklak računari”  je u obavezi da pre nego što izvrši zamenu robe, ili povraćaja novca, proveri navode reklamacije kupca i kompletnost reklamirane robe. Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i pod uslovom da je ovlašćeni serviser potvrdio navode kupca.

   Ako proizvod u garantnom roku ima funcionalnu neispravnost, roba mora biti vraćena isključivo u ovlašćeni servis čiju adresu i kontakt možete pronaći na garantnom listu koji ste dobili uz kupljeni proizvod. Sve reklamacije sem reklamacija na funkcionalnost proizvoda u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad, podležu pod opšte ili posebne uslove navedene u garantnom listu. Za proizvod za reklamaciju prvo kontaktirate ovlašćeni servis i u dogovoru sa njima šaljete (ili servis preuzima proizvod od Vas) u originalnoj ambalaži. Ukoliko nemate originalnu abalažu za proizvod onda morate da uređaj lično dopremite do ovlašćenog servisa. Uz uređaj treba podneti na uvid original garantni list i račun o kupovini, kao i precizan opis funkcionalne neispravnosti i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do nedostatka u funkcionisanju istog. Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac traži isključivo od ovlašćenog osoblja servisa gde je ostavljen proizvod na servisiranje.

Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti u sledećim slučajevima:

1)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled transporta nakon naše isporuke.

2)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilne montaže

3)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilnog održavanja

4)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled neispravnih električnih instalacija, nestabilnog napona ili usled strujnog udara

5)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.)

6)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled ishabanosti samog uređaja

7)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo zato što se kupac nije pridržavao proizvodjačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda

8)  Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled korišćenja neodgovarajućeg potrošnog materijala

9)  Bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom kupca

10)  Ukoliko je originalna ambalaža proizvoda nekompletna ili na bilo koj način i u bilo kojoj meri oštećena.

11)  Ukoliko je proizvod vraćen bez kompletne dokumentacije koja dolazi sa proizvodom u originalnom pakovanju.

 

  
  
  

Kategorije

  


  

Brendovi

  

  
  

  

Mailing lista

 
Da li biste želeli da primate 1 mesečno obaveštenja o popustima, specijalnim akcijama i novim ponudama putem email-a?



  


  

Iskustva korisnika

 

Ispostovali ste sve kako treba ............ hvalaaaaaaaaaa : )

Violete Minić

Pogledajte ostala iskustva korisnika
 
  

  
  
  
   
 
Informacije
Uslovi korišćenja
Politika Privatnosti
Iskustva korisnika
Prijatelji sajta
Epson produžena garancija na 3 godine
Štof karta
Dell 5 godina garancije
Štof karta za stolice i fotelje
 
Plaćanje i isporuka
Kako kupiti
Korpa
Načini plaćanja
Isporuka robe
tax free kupovina
Cenovnik dostave po kilaži
Kontakt za distributere
 
Podrška i saveti
Online reklamacioni list
IZJAVA - JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Najčešće postavljana pitanja
Mapa sajta
Saveti za kupovinu bicikla
 
Nalog korisnika
Registrujte se
Zaboravili ste lozinku
Porudžbine
Omiljeni proizvodi
 
Kliklak Računari 
Matejevački put 36, Niš 
Telefon: 018/32-30-264, Mobilni 060/5326006 
Email: info@kliklak.rs 
Matični broj firme: 62865644 
PIB (poreski identifikacioni broj): 107612662
Šifra delatnosti: 4741 Trgovina na malo računarima,
perifernim jedinicama i softverom
u specijalizovanim prodavnicama
4690 - Nespecijalizovana trgovinana veliko
     
Sve slike, cene i tehnički podaci na našem sajtu su informativnog karaktera. Kliklak kao i proizvođači ponuđenih proizvoda zadržavaju pravo izmene istih bez prethodne najave i obaveštenja.
Kliklak ne snosi odgovornost ukoliko neke karakteristike proizvoda ili slike nisu u potpunosti tačne.

Sva prava zadržana © KLIKLAK računari, 2012 - 2019
  
 
 Poslednji komad - Akcija